Laatste update: 28 oktober 2024
Hogenboom Vakantieparken is een toonaangevende verhuurorganisatie die een breed scala aan vakantieverblijven aanbiedt, zowel in Nederland als daarbuiten. Met parken verspreid over landen zoals België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije, Tsjechië, Spanje en Frankrijk, is er altijd een bestemming die aansluit bij uw vakantiewensen. Of u nu op zoek bent naar een rustige plek midden in de natuur of een bruisende omgeving nabij grote steden, Hogenboom Vakantieparken heeft voor ieder wat wils.
Een van de grootste voordelen van Hogenboom Vakantieparken is de veelzijdigheid in de aangeboden accommodaties. Van luxe bungalows en comfortabele chalets tot gezellige campings, er is voor iedere vakantieganger een geschikte optie. De parken bieden niet alleen verblijfsmogelijkheden voor een romantisch weekendje voor twee, maar ook ruime groepsaccommodaties voor families of vriendengroepen. Bovendien kunt u nu ook kiezen voor vakantiehuizen en wintersportchalets, waardoor Hogenboom Vakantieparken het hele jaar door een ideale keuze is.
De vakantieparken van Hogenboom bevinden zich op strategische locaties die u de kans bieden om te genieten van zowel natuur als cultuur. Of u nu een wandeling over het strand wilt maken, de bergen wilt verkennen of historische steden wilt bezoeken, u vindt altijd een park dat aan uw voorkeuren voldoet. In Nederland kunt u kiezen voor parken aan de kust, midden in het bos of dichtbij bruisende steden, waardoor u uw vakantie perfect kunt afstemmen op uw wensen.
Bij Hogenboom Vakantieparken draait vakantie niet alleen om ontspanning, maar ook om plezier en avontuur. De parken bieden een breed scala aan faciliteiten, waaronder zwembaden, speeltuinen en sportvelden. Voor de natuurliefhebbers zijn er talloze wandel- en fietsroutes in de omgeving. Bovendien zijn er bij veel parken mogelijkheden voor watersporten, zoals kanoën en vissen. Voor een complete vakantiebeleving biedt Hogenboom ook georganiseerde activiteiten voor alle leeftijden, zodat er altijd iets te doen is voor het hele gezin.
Bij Hogenboom Vakantieparken staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Veel parken hebben groene initiatieven geïmplementeerd om hun impact op het milieu te minimaliseren. Denk bijvoorbeeld aan energiezuinige accommodaties en recyclingprogramma's. Dit alles zonder in te boeten op het comfort van de gasten. De accommodaties zijn modern en van alle gemakken voorzien, zodat u tijdens uw verblijf niets tekortkomt.
Een uitstekende klantenservice en gastvrijheid zijn kenmerkend voor Hogenboom Vakantieparken. Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw verblijf vlekkeloos verloopt. Of u nu vragen heeft over uw boeking, tips nodig heeft voor uitstapjes in de omgeving, of iets anders nodig heeft, u kunt altijd rekenen op een behulpzame service.
Hogenboom Vakantieparken biedt de ideale combinatie van ontspanning, avontuur en comfort, met een uitgebreid aanbod aan accommodaties in diverse landen. Of u nu op zoek bent naar een korte break of een uitgebreide vakantie, Hogenboom heeft de faciliteiten en locaties om aan al uw wensen te voldoen. Met hun sterke focus op klanttevredenheid en duurzaamheid, zijn Hogenboom Vakantieparken zonder twijfel een uitstekende keuze voor uw volgende vakantie.
Ervaar zelf het gemak en de veelzijdigheid van Hogenboom Vakantieparken en boek vandaag nog uw ideale vakantieverblijf. Uw onvergetelijke vakantie begint hier!
Bezoek Hogenboom Vakantieparken
Zinloos geweld op Duynpark de Heeren van 's-Gravenzande
Ervaringen met Roompot/Hoogenboom Vakantieparken. Duynpark de Heeren van s Gravenzande.
Al vele jaren boek ik meerdere malen per jaar huisjes op de parken van Roompot en Hogenboom. Helaas moet ik constateren dat de kwaliteit bij elke boeking sterk terugloopt.
De laatste boeking op Duynpark de Heeren van s Gravenzande was het huisje ernstig vervuild, bv een smerig plakkende keuken met etensresten in de bestek lades, een meterkast waar ook de bezem en stoffer en blik bewaard worden dik onder het stof en haren. Uiteraard zijn hier fotos van gemaakt en heb ik de smeerboel schoongemaakt, leuk om zo je verblijf te beginnen. Een TV met slecht wazig beeld die na een week helemaal de geest gaf. Maar goed, over smeerboel en slecht onderhouden huisjes is hier op internet al genoeg geklaagd.
Wat opvalt is dat dit park meer en meer wordt verhuurd aan bedrijven en vaste Oost Europese bewoners. Bij een rondgang over het park zie je vele autos met kentekens als P, RO, LT enz. Dat deze bewoners de parkregels aan hun laars lappen bleek in mijn omgeving waarbij autos met hoge snelheden voorbij scheurden ondanks fietsende/spelende kleine kinderen. Aanspreken daarop wordt lachend afgedaan als zijnde waar bemoei je je mee en men scheurt gewoon weg, het park af.
Bij mijn laatste verblijf op dit park is mijn hondje slachtoffer van zinloos geweld geworden. Zonder enige aanleiding wordt het kreupel geschopt door Engelse bewoners van een huisje verhuurd aan een bedrijf. Na een spoedoperatie is ze tot op heden onder medische behandeling en zal blijvende gevolgen eraan overhouden.
Ik meld dit, (evenals de gevaarlijke situaties m.b.t. kinderen) bij de receptie van het park echter wordt met allerlei loze beloftes weggestuurd. Ondanks dat een van de medewerksters over de daders zegt ik ken deze mensen en mijn vrienden zijn het niet
Na aangifte gedaan te hebben bij Politie Haaglanden te Naaldwijk blijkt de parkleiding de belangen van vaste huurders belangrijker te vinden. Zo wordt telkens weer geweigerd de persoonsgegevens van de daders te verstrekken. Meer dan 8x ben ik hiervoor bij de receptie geweest.
Ondanks dat tot 3x toe door een medewerkster van de receptie wordt bevestigd dat de namen van de daders bekend zijn, worden deze ook niet aan de politie verstrekt. Dit bemoeilijkt niet alleen de afhandeling van de aangifte maar maakt het ook onmogelijk de daders aansprakelijk te stellen voor de schade.
Uiteraard is de klacht op papier gezet en verstuurd per email en per brief naar Hogenboom Vakantieparken en Eazzis (de beheerder van dit park) echter een reactie of bevestiging van ontvangst blijft uit. Pas na een waarschuwing de kwestie in de publiciteit te brengen ontvang ik een email waarin alle aansprakelijkheid wordt afgewezen en wordt er gedreigd met juridische stappen als e.e.a. in de publiciteit wordt gebracht. Het vreemde is dat de afzender van dit e-mailtje Roompot is, terwijl ik geboekt heb bij Hogenboom Vakantieparken en Eazzis de parkbeheerder is.
Zo gaat Hogenboom dus om met serieuze klachten. Nu wordt ik niet zo snel bang van dit soort bedreigingen en heb ik de klacht inmiddels voorgelegd aan geschillencommissie recreatie en plaats ik deze klacht op zoveel mogelijk fora. Ook heb ik mijn advocaat gevraagd hoe om te gaan met dit soort bedreigingen van Roompot.
Sterke punten
Vroeger een heel mooi park (toen het nog niet onder Roompot viel) met klantvriendelijke receptie.
Zwakke punten
Smerige huisjes, slecht onderhouden.
Op klachten wordt wordt niet gereageerd.
Zeer onvriendelijke klantenservice.
Ongeval met een tuinstoel die bij het huis stonden
1 sept 2012 huis gehuurd in Maaspark Boschmolenplas te Heel Limburg
2sept door een tuinstoel gezakt,er stonden 3witte tuinstoelen en 5 blauwe stapelstoelen,Ze stonden allemaal op het terras bij het huis.
3sept een klacht ingedient bij de receptie,waar ze zeiden dat er geen witte stoelen bij het huis hoorde te staan.
Zo last van mijn rug +elleboog 4sept te Heel een Fysiotherapeut opgezocht,deze vertelde mij dat mijn rug gekneusd was.
Was niet in staat om de reis van meer dan 2 uur terug te maken,daarom de hele week nog op het park verbleven.
Mijn man heeft zich alleen moeten amuseren,ik kon geen kant op,dinsdag 4sept kwam iemand van de techische dienst de witte stoelen + 1 blauwe ophalen.
Er waren van de 8 stoeln die er stonden 5 kapot,de man zei gelijk dat deze witte stoelen er helemaal niet mochten staan,maar het leed wasl geschied .
Hij was ook de enige die informeerde hoe het met mij ging,en heeft de stoelen mee genomen.
Bij thuiskomst ben ik nog 3 maanden door mijn fysiotherapeut behandeld,van de parkmanager kregen wij een gratis week in het park aangeboden,maar dat bericht kwam niet van hem zelf,dat liep altijd via een tussen persoon.
Hij heeft nooit contact met mij gezocht,mijn Fysio rekeningen waren intussen opgelopen tot 802,00euro,deze wilde ik op het park verhalen.
De park manager B.Costiums heeft mij na dat ik hem gebeld heeft, verteld dat hij niets vergoed,en ook dat hij hiervoor niet verzekerd is.
Het is schandalig dat ik nu zelf voor de kosten opdraaid,want mijn eigen verzekeringen zeggen dat Hogenboom de schuldige is, en dat zij de kosten van de Fysio moeten betalen.
Ik wil geen gratis weekje meer in dit park ,ik wil dat mijn fysio kosten worden betaald.
Hopende dat iemand van Hogenboom iets voor mij kan doen.
Vr.Gr .R de Groot
.
Zwakke punten
Verkeerde Manager,is niet klantvriendelijk