Reviews van deze auteur (18261)

Zinloos geweld op Duynpark de Heeren van 's-Gravenzande

Review over Hogenboom Vakantieparken

Ervaringen met Roompot/Hoogenboom Vakantieparken. Duynpark de Heeren van s Gravenzande.
Al vele jaren boek ik meerdere malen per jaar huisjes op de parken van Roompot en Hogenboom. Helaas moet ik constateren dat de kwaliteit bij elke boeking sterk terugloopt.
De laatste boeking op Duynpark de Heeren van s Gravenzande was het huisje ernstig vervuild, bv een smerig plakkende keuken met etensresten in de bestek lades, een meterkast waar ook de bezem en stoffer en blik bewaard worden dik onder het stof en haren. Uiteraard zijn hier foto’s van gemaakt en heb ik de smeerboel schoongemaakt, leuk om zo je verblijf te beginnen. Een TV met slecht wazig beeld die na een week helemaal de geest gaf. Maar goed, over smeerboel en slecht onderhouden huisjes is hier op internet al genoeg geklaagd.
Wat opvalt is dat dit park meer en meer wordt verhuurd aan bedrijven en vaste Oost Europese bewoners. Bij een rondgang over het park zie je vele auto’s met kentekens als P, RO, LT enz. Dat deze bewoners de parkregels aan hun laars lappen bleek in mijn omgeving waarbij auto’s met hoge snelheden voorbij scheurden ondanks fietsende/spelende kleine kinderen. Aanspreken daarop wordt lachend afgedaan als zijnde waar bemoei je je mee en men scheurt gewoon weg, het park af.
Bij mijn laatste verblijf op dit park is mijn hondje slachtoffer van zinloos geweld geworden. Zonder enige aanleiding wordt het kreupel geschopt door Engelse bewoners van een huisje verhuurd aan een bedrijf. Na een spoedoperatie is ze tot op heden onder medische behandeling en zal blijvende gevolgen eraan overhouden.
Ik meld dit, (evenals de gevaarlijke situaties m.b.t. kinderen) bij de receptie van het park echter wordt met allerlei loze beloftes weggestuurd. Ondanks dat een van de medewerksters over de daders zegt “ik ken deze mensen en mijn vrienden zijn het niet”
Na aangifte gedaan te hebben bij Politie Haaglanden te Naaldwijk blijkt de parkleiding de belangen van vaste huurders belangrijker te vinden. Zo wordt telkens weer geweigerd de persoonsgegevens van de daders te verstrekken. Meer dan 8x ben ik hiervoor bij de receptie geweest.
Ondanks dat tot 3x toe door een medewerkster van de receptie wordt bevestigd dat de namen van de daders bekend zijn, worden deze ook niet aan de politie verstrekt. Dit bemoeilijkt niet alleen de afhandeling van de aangifte maar maakt het ook onmogelijk de daders aansprakelijk te stellen voor de schade.
Uiteraard is de klacht op papier gezet en verstuurd per email en per brief naar Hogenboom Vakantieparken en Eazzis (de beheerder van dit park) echter een reactie of bevestiging van ontvangst blijft uit. Pas na een waarschuwing de kwestie in de publiciteit te brengen ontvang ik een email waarin alle aansprakelijkheid wordt afgewezen en wordt er gedreigd met juridische stappen als e.e.a. in de publiciteit wordt gebracht. Het vreemde is dat de afzender van dit e-mailtje Roompot is, terwijl ik geboekt heb bij Hogenboom Vakantieparken en Eazzis de parkbeheerder is.
Zo gaat Hogenboom dus om met serieuze klachten. Nu wordt ik niet zo snel bang van dit soort bedreigingen en heb ik de klacht inmiddels voorgelegd aan geschillencommissie recreatie en plaats ik deze klacht op zoveel mogelijk fora. Ook heb ik mijn advocaat gevraagd hoe om te gaan met dit soort bedreigingen van Roompot.

Sterke punten
Vroeger een heel mooi park (toen het nog niet onder Roompot viel) met klantvriendelijke receptie.

Zwakke punten
Smerige huisjes, slecht onderhouden.
Op klachten wordt wordt niet gereageerd.
Zeer onvriendelijke klantenservice.

reacties: