In augustus waren we met 4 volwassenen ,2 kinderen en een baby in een appartement in Houthalen.Het was die week 38 graden.
Vrij snel na aankomst bleek de koelkast niet goed te werken. Klacht ingediend bij de receptie. Tevens geklaagd over het vieze appartement, een gat in een deur en een scheur in de bank.
Technische dienst kwam kijken. Antwoord op de klacht : “het is een nieuwe koelkast, geef hem even de tijd om te gaan koelen” en het appartement is in het voorjaar opgeknapt. Dat er nu al dingen stuk zijn , ja dat gebeurt nu eenmaal”
De volgende morgen weer naar de receptie want de koelkast deed het nog steeds niet goed. Dat is heel onhandig bij die hoge temperatuur.
Technische dienst kwam weer, tja , hij is nieuw, ik kan er niks aan doen”.
En zo ging het vier dagen lang.
Pas op de 4e dag ,toen we echt boos werden bij de receptie, werd er eindelijk een extra koelkast gebracht die het wel deed.
Bij thuiskomst hebben we één schriftelijke klacht ingediend via het klachtenformulier. Geen reactie.
Toen een mail gestuurd. Na enkele weken een standaard mail als antwoord.Het afhandelen van de klacht kon wegens drukt wel even duren.Vanmorgen ( begin december) eindelijk een mail met wat excuses.
En helaas onze klachten zijn niet terug te vinden in het reserveringssysteem ,dus kunnen ze er niks mee doen.
Lekker klantvriendelijk dus.! Voor ons geen vakanties meer bij Oostappen.
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Klachten afhandelen,
Klachten registreren
Onderhoud appartementen,schoonmaken appartementen.