Wij hebben dit jaar een vakantie geboekt bij vakantiepark de Berckt van Oostappengroep. Wij zouden hier van 1 t/m 5 augustus verblijven. Na een vervelend jaar keken wij hier heel erg naar uit. Eenmaal bij aankomst bleek de accomodatie rond uit smerig te zijn. Overal zaten vieze vlekken, het matrasje van mijn zoontje van 11 maanden zaten onder de bloedvlekken en alles was vochtig en kapot. In de voordeur zat een scheur,de trapjes waren instabiel, de kachel was kapot en alles zat vol vocht. De volgende dag ( omdat we 1-8 laat aanwezig waren en onze kinderen nodig moesten slapen) zijn wij direct naar de receptie gegaan om hier melding van te maken hier kreeg ik echter te horen dat ik maar per direct een melding had moeten maken. Wij zijn de hele dag maar op pad gegaan om niet in het vieze huisje te hoeven zitten met het idee als we er alleen slapen kunnen we er misschien nog een leuke vakantie van maken voor onze dochter van 4 die dit heel hard nodig heeft. Bij terug komst in de chalet werden wij alle 4 ziek, we werden erg misselijk van de vieze vochtige geur die in de chalet hing. Toen mijn man en ik die avond naar bed gingen ontdekte wij een wespen nest in de lamp boven ons bed, dit was de druppel en we waren er helemaal klaar mee en hadden besloten om de volgende dag (woensdag 3-8) naar huis te gaan. Die zelfde nacht heb ik gelijk online een klachtenformulier ingevuld. De volgende morgen werden wij wakker en mijn zoontje van 11 maanden zat onder de rode vlekken. We hebben gebeld met de parkmanager maar hier viel totaal niet mee te communiceren, hij had nog nooit van deze klachten gehoord en kon en wilde niks voor ons doen het enige wat we konden krijgen was een bierkaart van 10 euro die wij in het café konden gebruiken, mijn man en ik drinken beide niet en dit staat in het niet tegen over onze 365 euro die wij betaald hadden voor deze midweek. Eenmaal thuis aangekomen hebben we gebeld met het hoofdkantoor maar die kon ons niet doorverbinden met de klachtenafhandeling en we moesten de 5 werkdagen afwachten op reactie. Toen de 5 werkdagen voorbij waren en wij nog steeds niks gehoord hadden hebben we weer gebeld met het hoofdkantoor maar daar kregen we te horen dat er nu 10 werkdagen voor stonden omdat er zoveel klachten binnen kwamen. Toen deze 10 werkdagen voorbij waren hebben wij nogmaals een keer gebeld en werden toen doorgeschakeld met een man van de klachtenafdeling. Deze man had geen tijd om naar onze klacht te luisteren en beloofde ons om ons die zelfde dag terug te bellen, tot op heden zijn wij nog niet gebeld. Tevens hebben wijnu wel een mail binnen dat ze niks voor ons kunnen betekenen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Te veel om op te noemen